Schneider Electric, cum'è capu mundiale in l'industria elettrica di bassa tensione, hè stata dapoi longu cunsiderata cum'è un cliente ideale per parechji pruduttori di apparecchiature d'automatizazione, cumprese Benlong Automation.
A fabbrica chì avemu visitatu in Shanghai hè unu di i siti di fabricazione principali di Schneider è hè stata ufficialmente ricunnisciuta cum'è una "Fabbrica Faro" da u Forum Ecunomicu Mundiale in cullaburazione cù McKinsey & Company. Questa prestigiosa designazione mette in risaltu u rolu pionieristicu di a fabbrica in l'integrazione di l'automatizazione, l'IoT è a digitalizazione in tutte e so operazioni. Sfruttendu l'intelligenza artificiale per l'analisi di a produzzione è a gestione predittiva, Schneider hà ottenutu una vera connettività end-to-end è hà furnitu innovazione in tuttu u prucessu di produzzione.
Ciò chì rende sta realizazione ancu più rimarchevule hè u so impattu di vasta portata al di là di l'operazioni di Schneider. E riforme sistematiche è e scoperte tecnologiche di a Lighthouse Factory sò state estese in tutta a catena di valore più larga, permettendu à e cumpagnie partenarie di prufittà direttamente. E grande imprese cum'è Schneider servenu cum'è motori d'innuvazione, purtendu e più chjuche imprese in l'ecosistema Lighthouse induve a cunniscenza, i dati è i risultati sò spartuti in cullaburazione.
Stu mudellu ùn solu eleva l'efficienza operativa è a resilienza, ma prumove ancu una crescita sustenibile in tutta a catena di furnimentu. Per Benlong Automation è altri attori di l'industria, dimostra cumu i dirigenti mundiali ponu creà un effettu di rete chì guida u prugressu cullettivu. A Fabbrica di u Faru di Shanghai hè una testimonianza di cumu a trasfurmazione digitale, quandu hè pienamente abbracciata, rimodella l'ecosistemi industriali è accelera u prugressu per tutte e parti interessate implicate.
Data di publicazione: 30 settembre 2025
