U gruppu MPE di Vietnam visita Benlong Automation

Cum'è u paese asiaticu chì hà a crescita più rapida in l'ultimi anni, u Vietnam hà gradualmente rimpiazzatu a Cina cum'è a fabbrica mundiale emergente dopu à Covid-19 (cunnisciutu ancu cum'è u virus PCC), è u so trattamentu di i diritti umani hè assai più standardizatu chè quellu di a Cina cuntinentale.

Tuttavia, in u campu di i prudutti elettrici à bassa tensione, u Vietnam manca di sperienza matura, tecnulugia è un mercatu cumpletu di catena di furnimentu, è serà difficiule di rimpiazzà i vantaghji di a Cina in questu campu per un bellu pezzu in u futuru. Attualmente, l'industrie trasferite da a Cina sò sempre principalmente industrie leggere manuali.IMG_8282
Cum'è un gigante ben cunnisciutu di l'industria energetica in Vietnam, MPE Group hà mantinutu stretti ligami cù u mercatu cinese per parechji anni. I so principali prudutti, cum'è l'interruttori automatichi, sò trasfurmati OEM da imprese cinesi. Cù a maturazione graduale di u mercatu vietnamita, MPE Group hà ancu l'intenzione d'investisce in a pruduzzione automatizata in u futuru. A cumunicazione durante sta visita à Benlong hè stata assai efficace è fruttuosa. Tuttavia, per via di i bassi costi di u travagliu attualmente in u mercatu vietnamita, forse à cortu termine, l'automatizazione ùn pò micca esse a priorità principale per u mercatu di u Sudeste Asiaticu guidatu da u Vietnam.

IMG_20231024_113828_1


Data di publicazione: 12 di maghju di u 2025